Påskehilsen til alle elever og foresatte

Kjære alle foresatte og elever ved Marienlyst skole!

Det kjennes ut som en etappe i et maraton er unnagjort, og at vi ikke helt hvordan den videre ruten ser ut. Så langt er vi dypt imponert over alles raushet og innsats, for at elevenes opplæring og ivaretakelse skal være så god som mulig. Vi har nok alle økt den digitale kompetansen, evnen til "multitasking" og kreativiteten i denne perioden. Takk for alle tegnebidrag, innspill og tilbakemeldinger så langt – det gjør at vi opprettholder kontakten mellom skole og hjem. Vi ønsker nemlig å være synlige og viktige for dere også når elevene fysisk ikke er her.  Vi oppfordrer alle til å følge oss på facebook og på hjemmesiden, slik at dere får med dere viktig info- spre budskapet!

Vi oppdaterer hjemmesiden når vi vet mer om åpning etter påskeferien. Tirsdag 14.april er fridag for elever og lærere og ingen undervisning vil foregå da.

Se den flotte sangen Mindre alene sammen "slå ring" laget av 3.trinn og lærer Stian.

Vi er stolte av elever, lærere og alle dere som bidrar til at verdens beste skole, Marienlyst, er levende også uten elever i bygget.

God påske til både store og små!