Oppdatering mandag 15. mars

Hold avstand, vask hendene

Kveldens pressekonferanse inneholdt mye informasjon om hele byen. For Marienlyst skole sine elever innebærer de nye innstrammingene følgende:

• 1.-7. trinn fortsetter på rødt nivå. I utgangspunktet betyr det at vi følger allerede oppsatte planer. Eventuelle justeringer av disse kommer fortløpende fra trinnenes kontaktlærere. Morgendagen går som opprinnelig planlagt.
  • 8.-10. trinn går over til heldigital undervisning fra og med onsdag 17. mars. Morgendagen går som opprinnelig planlagt.
  • S-klassene og velkomstklassen fortsetter på rødt nivå og følger allerede oppsatte planer.

Dette gjelder foreløpig frem til påske, men som vanlig må vi – dessverre - be alle om å være mentalt forberedt på at situasjonen kan endre seg på kort varsel.

Det ble også annonsert at MAKS skal holde stengt i påsken. Unntak gjelder for barn av foresatte i samfunnskritiske yrker. Vi kommer tilbake med mer informasjon om dette i løpet av uka.

Vi ønsker alle elever og foresatte en god kveld som mulig!

ledelsen ved Marienlyst skole