Ny Aks-leder

Nina Hansen Løvaas er ny Aks-leder på Marienlyst skole dette året.

Hun har tidligere jobbet som Koordinator ved avdeling Neptun (Aktivitetsskolen for spesialklassene) på Marienlyst skole. Sammen med baselederne; Mette Iversen, Jonas Uvsløkk og Carl André Johansson gleder Nina seg til å bli kjent med nye og gamle elever og foresatte.

Nytt av dette året er at skolen har forskjøvet timeplanen, slik at MAKS har lengre morgenåpninger hver mandag og torsdag. Vi har valgt å ha fokus på trygge og gode morgenåpninger for barna, og vil derfor tilby organiserte aktiviteter, som blant annet morgen-yoga og fritegning på basene. Informasjon om dette vil bli hengt opp ved krysselistene i første- og andre etasje. Har dere spørsmål rundt dette, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

Vi gleder oss til et flott samarbeid dette skoleåret!

Nina Hansen Løvaas
AKS-Leder Marienlyst Skole