Den store nettvettdagen

nettvett elever

Skolen var litt annerledes denne dagen, med litt mer liv og røre enn vanlig. Det var musikkinnslag, foreldre som solgte mat i kantina til alle elevene, foredrag fra politiet og nettvett-aktiviteter i alle rom. Elever fra alle trinn deltok i forkant ved å lage t-skjorter med nettvett-utsagn og bannere diverse steder på skolen. NRK Super fulgte fire elever gjennom hele skoledagen, dette vil bli sendt som reportasje på Supernytt på NRK. Voksne og barn er godt fornøyd med aktiviteter og læringsutbytte, i det som fremover skal bli et årlig arrangement på Marienlyst!

Nettvettdagen ble arrangert som et samarbeid mellom skole og FAU. Dagen ble avsluttet med et felles foredrag for alle foresatte, som en inngang til foreldremøtene på trinnene. En vellykket seanse med full aula og drøyt 600 engasjerte foresatte. Det er vi stolte av!

Takk til alle som bidro på nettvettdagen! Vi gleder oss til neste gang.

nettvett foreldre
fau